24h購物| | PChome| 登入
2009-04-26 20:54:38| 人氣1,222| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

Thank you Lord 感謝主

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

Thank you Lord

Thank you Lord for the trials that come my way,
In that way I can grow each day as I let You lead.
And thank You, Lord, for the patience those trials bring,
In that process of growing I can learn to care.

But it goes against the way I am, to put my human nature down,
And let the Spirit take control of all I do.
For when those trials come, my human nature shouts the things to do; And God's soft prompting can be easily ignored.

I thank You Lord with each trial I feel inside,
That You're there to help lead and guide me away from wrong.
'Cause You promised Lord that with every testing, that Your way of escaping is easier to bear.

But it goes against the way I am to put my human nature down,
And let the Spirit take control of all I do.
For when those trials come, my human nature shouts the thing to do;
And God's soft prompting can be easily ignored.

I thank You Lord for the victory that growing brings,
In surrender of everything life is so worthwhile.
And I thank You Lord that when everything's put in place,
Out in front I can see Your face, and it's there You belong.

 

 http://www.youtube.com/watch?v=qirXlU7lQXA

 

感謝主

感謝主,賜我力量面對試煉,

每時每刻得以成長,當主引導我。

 

感謝主,在試煉裡學習忍耐,

在成長的過程中,學習去關懷。

 

 

 

可是這卻要違背自己,

將過去的自己拋棄,

且要讓聖靈來帶領 所有一切,

 

因當試煉來臨,

我自己卻要故意不遵行,

讓主的慈聲輕易的被忘記。

 

 

 

感謝主,每逢各樣試煉來臨,

主的同在遠離錯誤,領我行義路。

 

因主你應許,在各樣試煉中,

你教導我如何接受,重新得力量。

 

 

可是這卻要違背自己,

將過去的自己拋棄,

且要讓聖靈來帶領 所有一切,

 

因當試煉來臨,

我自己卻要故意不遵行,

讓主的慈聲輕易的被忘記。

 

 

 

我們感謝祢 

賜我生活得勝更新,

縱有萬事纏繞著我,

生命更得力。

 

 

我要感謝主,

雖然環境橫逆險阻,

我深信必能見主面,

因主就在其中。

 

---------------------------------------------------------------------------------

 

很有感動的一首歌

是在我高中的時候才聽到、才學會的。

 

人,就是這麼軟弱,不是嗎?!

明明知道這樣不行,但,還是去做了......

但是那份完全的愛,

就是可以這樣的體恤我們人的所擁有的軟弱與不完全....

人多緲小;祂多偉大

 

感謝主

 

台長: 小潘

您可能對以下文章有興趣

人氣(1,222) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 不分類 | 個人分類: 情緒 |
此分類下一篇:Thank you By Ray Boltz
此分類上一篇:無力

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文