24h購物| | PChome| 登入
2005-04-27 18:24:29| 人氣12| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

好賤格

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

我唔明某些人點解可以咁賤格呀
無啦啦攞咗你銀包睇你入面d野
我覺得佢地好無品
佢地識唔識尊重人架
如果入面有野唔想比人知的話
咁我會覺得好無辜
比人睇到晒裏面d野
所以當時我真係好嬲
唔明點解佢地咁賤
賤到攞晒d野出黎睇
比朋友睇我係無咩所謂
但係我跟本就係唔想佢地睇
我唔想比同我唔熟ge人睇
我真係好嬲,我好嬲佢地
嬲到喊咗出黎;諗起就嬲,嬲就喊。
可能其它人會覺得少少野就嬲就喊,都唔玩得ge。
可能係啦,就算要玩得,都唔係呢方面會玩得lo,
我相信唔係個個人都係咩都玩得lo,
始終都會有一兩樣野係唔想玩。

台長: Libo
人氣(12) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文