24h購物| | PChome| 登入
2005-05-31 20:04:15| 人氣21| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

灰哂ar..

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

today去笑笑白木屋面試..唉!!

我諗又見吾成嫁ar!原來佢9月仙開工

我一定吾得ar!仲要返早上11:00

至深夜2:00wor..唉!!請我都

吾知點do ar!唉!!!!!!!

灰哂ar~~~~~~~~~~~~~~

then我就等到阿君黎..陪埋阿君見完

就走ar!唉!!!日日搵左咁多工都吾請.

我吾搵ar!我要m記算ar!搵工咁辛苦

..吾搵ar!我只係做o個3個月..我

吾搵ar!~~~~~~~~~~我去做m

記<<<haha!之前死都話吾do m

記..而家又想do..唉!!無法ar!

我都吾想嫁...咁我搵得好累ma!吾想

咁呀....點算呀//???

灰~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~


台長: mok→〤花□
人氣(21) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文