24h購物| | PChome| 登入
2005-03-31 16:20:29| 人氣26| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

串條女..

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

last night有條搵
佢阿哥打俾我串我wor..
last night芝士
11:30p.m打俾我
said條女係icq串佢!
想叫我幫手串..我of
cousre ar幫ar!

條女00:00a.m打俾芝士..打左7,8
次wor..又打去佢home wor..
好彩我同佢chat telar!..then
想聽下佢o地想點..條女又係樹串wor..話
會同我o地玩通頂wor..hoho*
芝士同條殘女人said:〔你咪玩low..聽
日警局見low..〕立刻都吾玩ar!呸~~~
d人真(淆底)low..我o地吾會同佢玩得咁
happy low..d人好無聊low..得
閒無屎柯low..係樹串wor..超..
我with芝士愈串愈興奮wor..

佢話見到芝士會斬左佢啊ma!haha!驚人
low..好o地真係好驚low..so
我o地said會報警low..睇下who
驚who low..噓!!!

我真係未見過d女人咁煩..咁黑人憎wor..
鬼吾望佢行路仆倒low..噓!!!

玩左幾個鐘,,條女竟然掛左排low..
噓!!!咁快玩完ar!then我o地
傾左一陣tel就收線ar!


today無咩特別ge野發
生..同平一樣..無無聊聊
...紙巾叫我出去..我都
吾想出ar!..吾ar!出
去一陣又要換33wor..
so today係home
無聊ar!>0<!

台長: mok→〤花□
人氣(26) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文