24h購物| | PChome| 登入
2008-06-22 17:59:56| 人氣67| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

Scarborough Fair~*

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

Are you going to Scarborough Fair?

Parsley, sage, rosemary and thyme

Remember me to one who lives there

"He" once was a true love of mine



Tell "him" to make me a cambric shirt

Parsley, sage, rosemary and thyme

Without no seams nor needlework

Then " he’ll " be a true love of mine



Tell "him" to find me an acre of land

Parsley, sage, rosemary and thyme

Between the salt water and the sea strand

Then " he’ll " be a true love of mine



Tell "him" to reap it in a sickle of leather

Parsley, sage, rosemary and thyme

And to gather it all in a bunch of heather

Then " he’ll " be a true love of mine



Are you going to Scarborough Fair?

Parsley, sage, rosemary and thyme

Remember me to one who lives there

"He" once was a true love of mine

【中文翻譯】

你們正要去史卡博羅市集嗎

荷蘭芹、鼠尾草、迷迭香和百里香

請記得代我問候住在那裡的一個人

他曾是我的真情摯愛



跟他說為我縫件白亞麻襯衫

荷蘭芹、鼠尾草、迷迭香和百里香

不用縫線也沒有針工

那麼他將會是我的真情摯愛



跟他說為我找一畝地

荷蘭芹、鼠尾草、迷迭香和百里香

在海水與淺灘之間

那麼他將會是我的真情摯愛



要他用皮製的鐮刀收割

荷蘭芹、鼠尾草、迷迭香和百里香

用石南草捆紮成束

那麼他將會是我的真情摯愛



你們正要去史卡博羅市集嗎

荷蘭芹、鼠尾草、迷迭香和百里香

請記得代我問候住在那裡的一個人

他曾是我的真情摯愛


這是我吹的曲子的歌詞喔~~

好聽>///<

台長: 小辣*
人氣(67) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 不分類 | 個人分類: 分享~* |
此分類下一篇:My Prayer~*
此分類上一篇:純白~*

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文