24h購物| | PChome| 登入
2016-02-16 03:14:10| 人氣993| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

GOODBYE KOBE

推薦 1 收藏 0 轉貼0 訂閱站台



終於睇哂所有明星賽片,睇到流眼淚,太多片段在腦海裏流出來。

初中,同同學仔打籃球,他們告訴我有一件事叫NBA,同埋亞視有個節目叫《NBA地帶》(要數亞視貢獻一定要數依樣,仲有一樣就係你播《男兒當入樽》,多謝!),一開頭睇,雖然唔係識好多球員,但徐嘉樂、蔡錦豐(係呀,隔咗咁多年我仲好清晰咁講到渠哋個名呀,如果依家我知道渠哋仲有做體育節目主持,我一定睇)真係講得幾好,所以覺得都幾好睇,我要大叫「我今日真係學到好多嘢呀!」,之後就準時咁坐響電視機面前集集追。

第一季睇季後賽總決賽,就係ONEAL同KOBE嘅湖人對AI嘅費城。AI好勁,係咁攞分,好似無人mark到渠咁,好中意依個球員;跟手梗係見到ONEAL係咁壓住莫湯寶蒞攞分,仲有成個鮑魚擦頭嘅KOBE。心諗,嗰個8號仔都唔差喎,係個頭衰尐。

個故事發展就係,一直都咁中意AI同KOBE嘅打法,AI早收工,KOBE仲繼續堅持。KOBE依個球員,愈望愈靚仔,仲愈蒞愈勁喎!神呀!(數據同戰績唔使我響依度講)跟住就一直睇住渠打波,年年睇,一得閒就睇,咁就睇咗十幾年。NBA有太多勁球員同好球員(依度要講明,勁球員未必係好球員),好多球員我都好欣賞,但最中意嘅只有球神KOBE,渠鬥志好好,野心好大,不斷求進步,不斷堅持。KOBE係陪住我成長,陪住我大架!有時讀書、做嘢、生活唔開心,搵渠尐片睇吓,個人會開心少少,跟住有心情就會去射波或打波。

KOBE今季會退休,我哋球迷一早做好哂心理準備,都預咗係今季,到咗渠正式公布渠退休那刻,望住部電話,個腦係靜咗落蒞又好多感受,仲好記得嗰朝早係行緊返公司時睇到,對眼濕濕哋,個電話又係咁震同響,全部都係朋友話「KOBE退休」,嗰一刻又好似唔想接受咁,心情係複雜,個心係講咗一句:真係要走喇。

一直以蒞想寫一篇極長文蒞講KOBE,但一直都寫唔到,因為根本疏理唔到咁多嘢,唔係懶,真係疏理唔到,太多嘢喇。所以我今日睇哂尐片之後就想寫以上少少嘢,同埋講一句:「KOBE,你是一個時代,你是球神,無可代替。祝生活安好。小球迷上。」

我係永遠KOBE迷,因為KOBE,我愛上咗湖人,我都係永遠嘅湖人迷。近年成績係唔好,係有少少唔開心,但仲見到KOBE打緊波,覺得無所謂啦。KOBE走,希望湖人儘快重建成功,再有實力衝擊總冠軍。

今季應該會買好多KOBE嘢,依尐錢,我唔畀,我覺得對神唔住。

THANK YOU, Kobe Bryant!! goodbye
YOU ARE THE BEST!!!

圖片:http://theodysseyonline.com/butler/kobe-bryant/240553

台長: 李亨鴻
人氣(993) | 回應(0)| 推薦 (1)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 運動體育(各種運動、運動情報、球迷會)

是 (本台目前設定為強制悄悄話)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文