24h購物| | PChome| 登入
2002-12-16 03:30:35| 人氣19| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

失落了的東西

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

漫無目的,心不在焉既我,近黎我無咩鬥心去做野,工作係咁,玩係咁,唔知出左d咩問題,覺得自己而家冇咩缺少,冇咩遺漏,但係同時地無什特別,無什轉變!!
係覺得沈悶,可能而家工作上而經冇咩特別既轉變,開始識既野多左,做既野慣左,唔可以話自己handle 到份工,但係冇咩大挑戰呀!錯既野黎黎去去都係果幾樣,我對份工已經有生厭既感覺,學到既野都係果幾樣,唔知有咩新野可以俾到我去學呀,或者係冇新野俾到我去學啦!
生活上冇咩驚喜,玩既野冇咩特別,好平凡而又十分之公式化:起身返工食lunch放工開電腦訓覺!一星期可以有6日係咁樣過,一模一樣,係可以唔變架!
而聖誕我都唔抱太大既期望,唔會覺得勁好玩,勁開心,希望越大失望就......
自己對金錢既管理好有問題,而對花錢既觀念亦都好開放(我想買副眼鏡),出糧既第3日竟然會剩低$600!好過份,自己當然係唔夠使啦!但係聖誕呢個咁貴既seasons又好快到喎,希望出糧準時!

台長: 里奧生活
人氣(19) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 社會萬象(時事、政論、公益、八卦、社會、宗教、超自然)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文