24h購物| | PChome| 登入
2004-05-05 13:46:19| 人氣80| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

黑色,是我愛人的髮色。

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

黑色,是我愛人的髮色。

黑色,是我愛人的髮色。
她的雙唇宛如嬌豔欲滴般的鮮紅玫瑰。
以及她那純潔無暇的明眸,
和鬼斧神工般的巧手
我依戀著她佇立之所在。
不忍離去…

黑色,是我愛人的髮色。
我愛人的髮色。
我愛人的髮色。

我深愛著我的愛人,
無論她到哪兒去。
我依戀著她佇立之所在。
不忍離去…
然而,我依舊期盼著,
期盼著這一刻的來到,
我倆將永不分離。
我倆將永不分離。

黑色,是我愛人的髮色。
黑色,是我愛人的髮色。
黑色,是我愛人的髮色。


Black Is the Color of My True Love's Hair (Traditional)

Black is the color of my true love's hair
His face so soft and wondrous fair
The purest eyes
and the strongest hands
I love the ground on where he stands
I love the ground on where he stands

Black is the color of my true love's hair
Of my true love's hair
Of my true love's hair

Oh I love my lover
and where he goes
yes, I love the ground on where he goes
And still I hope
that the time will come
when he and I will be as one
when he and I will be as one

Nina Simone: Wild is the Wind,Philips/PolyGram/UMVD(1966/1990)
http://www.allmusic.com/cg/amg.dll?p=amg&sql=A64rz28oc058a

台長: 給吸血鬼的情歌
人氣(80) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 偶像後援(藝人、後援會)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文