24h購物| | PChome| 登入
2006-06-27 09:27:12| 人氣7| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

概況......

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

好似好耐無寫過日記LU......
首先講下我自己喇~
好懷念以前初二(4),同吖麟,BUSY,細粒哋講返以前D野真係好好笑,但係同樣既係好想喊.....因爲我哋無論點分班,始終都係初二(4)既一分子!
而我同吖賢雖然成日你話我,我話你甘.
但係我知距真係好緊張我,好愛我......
而我亦盡自己最大既努力去忘記一個我一早就5應該再記住既人....
身邊既好友都揾我出去玩,揾我出去聚會~
日子在平淡中顯出屬於它的幸福.......

我既好家姐兼好姐妹-豬兜蕾呢排同吖鄭好似5多開心甘....
其實愛情最終毀滅者5係時間,都5係第三者....
係你哋兩個之間既對待方式~
如果真心愛大家又何來愛情被時間沖淡.....
我們被愛情毀滅,而愛情被時間毀滅?
其實愛情係被我們毀滅!
相信我既感覺,你哋係5會分開,因爲命運冥冥中已注定一切.....

另一位好姐妹-BUSY,最想講既係對5住.....
僞裝係我最5中意做,但我好似係度逼你同我一齊做甘.....
一個被人傷害過既人通常都係通過傷害別人來保護自己~
每個人我都可以傷害,但惟獨係家人同你哋我5想傷害....
我寧願將自己殺死都5想傷害你哋.....
有一日,你大個左再轉過頭體返呢一切,你會明白呢一切只不過係年少氣盛所做既一切不可回頭的事......

仲有翼,你去左旅遊係米玩得好開心?
不過你一定要成日挂住我哋吖,5好輕易放棄任何一樣野.....
每次聽到天灰,我哋都要傷感一下....
呵呵,我始終學5到你既堅強同僞裝手法!
眼淚還是會在深夜不聽話甘流出來,是孤獨?是心痛?還是懷念流淚的感覺?
我答應你,有一天我會控制得到眼淚不流出......
但那一天,你必須要和我一齊渡過~

身邊的朋友都擁有不同的幸福....
也許是朋友,也許是家人,也許是愛人.....
他們都應該擁有自己的幸福與企望~
祝福身邊一切~

(係米覺得我無左果種文采,只不過係因爲我覺得寫呢D無必要甘.....)

台長: 丗琾歿鈤
人氣(7) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 不分類
TOP
詳全文