24h購物| | PChome| 登入
2010-05-09 21:53:47| 人氣113| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

剖白

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台


我鍾意睇康熙來了,因為可以漫無目的咁笑。上一次睇既演唱會係Sammi既Love Mi,最令我感動既演唱會係Sammi既Show Mi。我細個時候既偶像係松隆子。真係好想將來既屋企有一部三角琴,就算將來我唔識彈琴。我好鍾意台灣。我覺得Tyson Ballou好型。一直都好鍾意行街時一路帶住個Headphone一直聽快歌一邊搖,好似聽Freddie Mercury既Living On My Own,仲要無視身邊人既奇異目光。我儲左二百幾張五十蚊紙。我最鍾意既香水係Calvin Klein euphoria men。林宥嘉唱歌真係好好聽,最鍾意係佢既伯樂,好鍾意其中一句歌詞「釋懷教育著仇恨,和平勸著天下人,故事發生了便住下了,不管好的壞的」。我已經有五年無拍拖。我唔係一個誠實既人,我成日講大話。我好想一個人去歐洲冒險。我真係好愛我屋企人。我覺得我好多朋友都好可愛。我好憎冬天好凍,我寧願要夏天,因為可以開冷氣。最喜歡的酒是Baileys。最鍾意既港劇係男親女愛,日劇係Love Generation,English drama係Queer As Folk。我覺得識欣賞Sade或者Bjork既音樂係一件好型既事。我鍾意長衫配短褲既打扮,打扮時亦盡量令自己可以多變一點。我覺得Godiva朱古力都只不過係朱古力。我喜歡黑色、紅色。我有記錄自己聽過既歌既習慣。 鄭秀文最好聽既album係"去愛吧"。我唔鍾意飲可樂。我好少睇書,因為我覺得睇書係一件好奢侈既事,唔係因為錢,係因為時間。放假既我最鍾意獨留家中,對著電腦一整日,好寫意自在。 有陣時,我覺得自己要有多一點幹勁,但就總係缺少一個理由,一個令我去有衝勁既理由。我真係好懶。其實我係一個好簡單既人,但將自己武裝起來,將一點真實既自己收埋,咁樣會令我有趣一點。

台長: rafael

您可能對以下文章有興趣

人氣(113) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札) | 個人分類: |
此分類下一篇:Admit it
此分類上一篇:一個人做什麼

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文