24h購物| | PChome| 登入
2004-11-30 22:05:40| 人氣65| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

12月又到啦~~~~

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

返埋呢個禮拜學呢個sem就完,
有d開心,又有d唔捨得,
好矛盾~~~~~

今日上埋合田美穗最後一堂,
雖然我唔係好聽書,
但其實佢講d野都幾得意,
人又nice,
真係有d唔捨得佢~~~~~
最得意係佢果d帶著日本音既普通話,
經典名句:「不要講話,好嗎﹖」
今日仲勁:「講話的人不要講話,好嗎﹖」
笑死我地~~~~~~~

之後上文化遺產既最後一次tuto,
丹丹終於可以叫得出司徒樂欣個名,
真係好變態~~~~~
哈哈,
爆倫終於有今日啦,
以後丹丹就唔駃成日叫我個名,
有人同我分擔一下啦~~~~~

普通話地獄式訓練尋日正式完結,
以後都唔駃再溫啦!
諗起每堂都膽戰心驚,
我地三個成日都俾miss捉住黎讀,
搞度我地好鬼樣衰~~~~
尋日係我地呢個sem以黎第一次o係星期一食tea,
好happy~~~~
我地之後仲去左泳池旁坐,
見到有好多中年男人o係度游水,
真係大殺風景~~~~~~~

星期日又重訪龍躍頭,
闊別兩年,
鄧氏宗祠同天后宮都係咁樣~~~~
多左既係有幾個人o係正鄧氏宗祠個正堂到playing tai chi,
居於正中既師傅好不威風!
我地既總結係
「出拳有力,
踏地有聲,
破壞古蹟!」
我地睇完宗祠之後,
個看監叔叔唔知o係邊度抱左兩隻好得意既小狗黎,
其中一隻仲俾左丹丹抱~~~~~
黑色既小唐狗,
好乖既伏左o係丹丹胸前既黑色背囊上,
兩者好似融為一體,
好搞笑!

禮拜六去左city果度同angela影畢業相,
之後我地ex-7A仲去飲茶,
講是非,吹吹水,
好耐都冇試過住埋一齊,
好開心~~~~~
聽返佢地講返同以前我地果form d人移家既景況,
我覺得我自己真係好幸福~~~~~
我一定要更加努力,
唔好俾自己同愛我既人失望

呢期身子好弱,
繼上個禮拜出完風懶,
呢兩日又喉嚨痛兼流鼻水,
點解會咁ga﹖
快d回復返強壯既我~~~~

開始確定自己侍奉既路向,
知道自己係一個做野唔可以一心兩用既人,
專心做同一樣野先可以發揮到自己所長,
我好希望可以commit更多o係兒童事工~~~~

好慘,
o係兩個禮拜裏面,
陪伴左我三年既nokia同一年既cons相繼去世,
佢地既猝死完全搞亂左我盤計劃,
要我一次過俾好多錢出黎,
嗚~~~~~~~

知道好多人都關心我搵左工未,
但係我想講,
我移家實在冇時間諗呢樣野住,
更何況移家有得apply既工又唔係我想做既野,
所以,
我暫時都唔會apply住~~~~
其實我都好著緊我自己既前途,
我都好清楚我自己想要d乜野,
只係時機未到姐~~~~
所以多謝各位既關心

台長: LCM
人氣(65) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文