24h購物| | PChome| 登入
2004-08-05 13:26:48| 人氣92| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

i love HK

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

回來香港已有兩星期,
回復了悠閒得黎其實又有d野做o下既生活,
詢眾要求,
我就講o下我呢兩個禮拜發生既事~~~~

各散東西的五花旦也集合了,
我地又去左italian tomato食意粉同cheese cake,
任食的感覺真係好,
鍾意食既野可以一次過食返夠本!
尋日則去左食pancake colours,
雪糕、生果再加上厚厚既pancake,
真係非常之正,
食幾多次都唔會厭~~~~
香港真係一個美食天堂!

claire走的前一晚,
我們去了蒲吧飲啤酒,
果度個feel都幾正,
這也是我的第一次~~~~
盼望claire明年的歸來

還有,回來之後睇左兩齣戲,
木馬屠城中的赫克托好型啊,
而且也頗感人~~~~
但係煎釀三寶就真係好無聊,
係我第一次睇楊千嬅既戲,
亦都會係最後一次!
如果唔係死人鵬妖遲到,
我地尋日就可以睇好睇好多既深海火山,
可惡~~~~

另外還有兩訪剪髮舖,
但居然兩次個師傳都病左唔o係度,
實在係激死我~~~~
但亦造就了我和wendy的兩次gathering,
哈哈!
但係咁鬼死熱,
我實在等唔切,
於是跳槽去第二間剪,
不過不失吧!

一個多月沒有回教會,
回到教會之後見到弟兄姊妹的問候,
感覺也特別好呢!
謝牧新一期的主日學好好啊,
佢講既民間宗教題目我覺得直情可以寫一篇論文出黎,
真利害!

上星期見了susanna,
佢真係次次有新意,
今次見面既地點o係教育學院~~~~
同佢傾完之後,
都真係幾有料到,
方向越來越清晰,
我想我開始懂得怎樣做了~~~~
她真是一個不錯的老師,
真希望在這一年裏能同佢建立一段亦師亦友既關係~~~~

最後還有兩次組聚~~~
雖然難民刑組聚只係得阿基同阿豪黎,
但我地都玩得幾開心啊~~~
第一次打保齡,
原來也不易打的,
打完之後手指隱隱作痛~~~~
之後就去左小飛俠組聚,
食韓國燒烤,
一路食一路講,
好happy啊!

其實仲有好多野未寫出黎,
總之,
和朋友一齊玩一齊hea真係好開心~~~~
但係回來之後,
有一件事一直困擾著我,
我不知應怎樣處理~~~~
究竟應是勇敢的說出來,
還是順其自然,
我真的不懂~~~~

台長: LCM
人氣(92) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文