24h購物| | PChome| 登入
2004-06-18 00:28:18| 人氣50| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

~!心痛!~

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

我今日諗得好清楚~我唔會再等雯~我今晚打過比佢~比佢給我電話,雖然我打比佢果時我都feel到佢會緊做~但係比佢給我電話當時我個心好灰~重好似好想哭緊~但係我係唔會再為佢哭~所以我唔會哭~就算我等佢都冇用~因為我知佢好僧我~所以我唔會再為佢做任何野~我知我同佢係冇可能~算~~~我可以媾第二條女姐~唔一定要媾佢~今晚我同水姐上左去樓梯~我囉曬有關許雪雯既野出梨~(正)難曬~連佢d相我都唔想要~所以我e+身邊係冇曬有關許雪雯野~我e+重開心~唔曬重擔心佢~緊張佢~佢死佢事~我唔會再幫佢~佢比人打我都唔會幫~~如果有一日佢真係唔僧我的話~我都唔會媾佢~我只會當佢係我既朋友~

=.=

台長: ﹎×⊿羅羅。
人氣(50) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 圖文創作(詩詞、散文、小說、懷舊、插畫)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文