24h購物| | PChome| 登入
2004-01-13 00:23:05| 人氣130| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

台北之旅(四)

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

今日係最後一日喇,大家都好唔捨得呀
我地今日唔係好rush,只係要買返d手信返香港姐,都係食得果d啦....
我地打的兒到左酒泉街既維格烘焙店,買左好多好好味既鳳梨酥啦,綠豆糕啦,芋泥酥啦仲有栗子酥等等。
最勁係跟人琪,佢太多家姐喇係咁上倉,所以我地要先打的返飯店放低d野,先去下一個checkpoint呀!!
不過我地遇到一個好怪既的士司機,佢架車好多佛像呀,有d驚架,佢個樣又有d似殺人犯,哈哈,好衰呀我!!不過佢地仲低能呢,係咁講d賤野用廣東話,但我認為個司機係識聽囉,所以話:唔好講啦,我覺得佢識聽!!(即係最低能係我呀!!!)
跟住我地返去西門町買鴨舌兒呀,買左兩盒,因為有d白痴要食....哈哈!
之後我地去返第一日因為時間緊迫去唔到既"頂太燶",好好味呀d野食,有蟹粉小籠包呀!!好正呀~~~d原盅雞湯麵都好掂呀,食到超飽。
之後行多一野金石堂,買左三本野都幾開心,不過行書店有d頭暈呢。
最後一站,我地去左暫時全球最高既台北101,跟本就係香港又一城,冇咩好行呀,買左d綠茶粉算係有d收穫啦。
返飯店,我地收拾好d野,真係到最後了,我地拉o急去搭返飛狗巴士到中正機場...

再見了,台灣,有緣再會!!

台長: 滴滴
人氣(130) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文