24h購物| | PChome| 登入
2009-04-04 12:29:50| 人氣152| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

女人呀女人~

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台


諗諗下,唔想摺埋呢度。

我決定俾多一次機會你 PC Home 咁多,你要生性做人!

話說,女人係一種奇怪的動物,尤其係結左婚o既女人,經常都有一種唔多想撈的衝動。

某日,我心中又生起呢種衝動,唯有同粒菇講︰「我唔想撈 lor!」

粒菇︰「咁咪唔好撈 lor!」

我︰「但係唔撈就冇錢。」

粒菇︰「咁咪繼續撈 lor。」

我︰「咁你又叫我唔好撈,跟住又叫我撈,咁即係點?」

粒菇︰「咁我叫你唔好撈,你又話冇錢,咁冇錢咪要去工作 lor。我都唔知你想點。」

我︰「我想要家用。」

粒菇:「冇呀。」

我︰「咁你食屎啦﹗」

粒菇︰「係,就算我食屎,我都唔會俾家用。」

我︰「咁你去食啦。」

結論係,女人呀 ~~ 要繼續撈呀 ~~~

台長: 林姍姍
人氣(152) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 不分類

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文