24h購物| | PChome| 登入
2004-09-14 17:37:12| 人氣37| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

無聊的一天,,

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

今日第一堂係中史!!我ar,,原來之前將本中史書借左比sharon ar..搞到我搵極都搵唔倒'之後想過2c搵sharon拎返la..dim鬼知個死prefect丫,,左鬼住晒.仲懶醒咁問我係咪要拎功課比人抄喎,食屎la!!..跟住我咪同佢講話本作業我做都未做過ar,,dim比人抄ar.弱智的!要估又估錯..好心佢就咪懶醒la!!之後再過一陣,,又去搵丫ma我,,明明都叫倒sharon ga lar..dim知又有倨女miss走左出黎,仲話左我幾句tim ar"頂頂..之後拎唔返ar,,"不過,咁岩coffee又搵返locker"所時"咁所以佢就o係locker拎返佢本中史書用,我就用淑怡借比佢o個本lor..呵呵..所以唔駛比人罰..> <"
跟住就art la..簡太收畫..佢讚我畫得好ga..不過都係退返幅畫比我,因為佢話我幅畫底色未填滿喎,,唉~今晚又要再畫下lor,煩,,-
小息之後英文堂,梅sir第一堂同我地落library,之後聽完miss莫講完一輪野之後..就o係library做w.s la我地,,冇幾耐又上返課室..上第二堂英文..第二堂英文我地又係準備定day5 ge上堂o個d野la..試下玩d games la,無聊到死lor d games..
lunch之後3堂中文,,一口一"第一堂選班會,主席係麥鈺晶,,副主席係張詩藍ar,之後康樂係黃靖琳,財政係黎詠詩,總務係胡家瑋..hahaa"超勁.我記得晒佢地個名ar!!hahaa,,第二堂中文又係咁岩去library,,,又係聽miss莫up一輪野之後就走.不過遲左小小落去班房.第3堂就係教寫習題簿ge格式..教足幾個字,,就係咁..3堂中文就冇左lar!!真係快...
放學之後去社大會,,kaka..勁開人ar.我個社終於唔駛第尾lar..係尾2//ha..最尾係和平ar,,,cheapcheap,,>v<"
之後就返左屋企lu,,今日有好多功課要做,,,打完之後做功課lu-3-"

台長: [[ 我 系 ]] LaM*
人氣(37) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文