24h購物| | PChome| 登入
2007-09-14 17:34:13| 人氣160| 回應2 | 上一篇 | 下一篇

做手術......

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台



上圖係...右手GE針口...(最細架啦=.=)

真係估唔到.......

9月6日...中午食飯個陣時已經覺得個心口有d唔舒服...下午放學之後返屋企...行樓梯都有d頂唔順...返到屋企...以為休息一陣就會冇事架啦...
點知...一訓低...個心口好似有d重野壓住咁...隔左一陣都係咁...於是就同啊
媽講...一講之下佢就培我去鏡湖睇急診...去到睇急診...照左張X光...
一照...OH SHIT...
個左肺又復發...而且今次係70%空氣...個左肺被壓縮到得返30%...
個醫生話要即卡放返D氣出黎...佢想係急診個手術室度就咁做手術...
(手術內容:放條管入個胸度...然後條管GE另外一面就連接個真瓶...引流D空氣出黎...)
跟住我啊媽話唔好...等聽日等返之前睇我個醫生黎睇我...
跟住就入左廠啦...一入廠就抽血...
最抵死GE係...後尾個護士話...有一枝血凝結左...要再抽過 =口="!

9月7日...起身...又抽血...(搞咩啊...又抽!?)朝早...個醫生黎睇我...跟住就話...下午做手術啦...
(手術內容:用微創GE技術...係我左邊身開三個窿...然後就張個肺穿左窿GE地方磨平...又或者張穿得特別多GE地方切除...)
好啦...下午啦...做手術...做手術之前又抽一次血... (已經抽到冇晒感覺...唔痛了...=.=")工作人員將我由病房推入手術室...落手術室個陣...部電梯層層停...真係玩野 = ="
好...推入手術室...話晒...第一次做手術...雖然又唔係大手術...不過話細又唔細...(切肺喎 = =")點都會有少少好奇同驚...
原來入左去之後...係重有好多個室GE = ="不過個個都好大...工作人員就推左我入其中一個室...推到入去...淨係見到3個護士同埋一個痳醉師...跟住佢叫我除左上身衫...因為手術GE需要...然後就係我GE心口度博左D心電圖個D野...
再係手度打左枝針...然後佢地同我傾左幾句...就開始係我隻手個針口度打D痳醉藥入去啦...(枝痳醉藥成枝礦泉水咁大枝...)跟住我就開始暈...然後一合埋隻眼就不醒人士啦...
手術做左3個幾鐘...4點做到7點幾...
D工作人員推返我入病房...我就開始有感覺啦...我聽到人地講野...感覺到左邊身好痛...但係...隻眼始終張唔開...
隔左一陣...我用力曾開隻眼...重係有少少暈...跟住...我睇到我左手係度吊針...右手有部 CHECK 住D心跳同血壓個度機...有D野貼住個心口連住個部機...左邊身博住條喉...個鼻聞住D氧氣...好似做戲咁...

9月8日...做完手術之後GE一日...冇胃口...食親咩...都肚痛...
都係打針食藥...左右手各一個針口...不過唔洗再博心電圖...同埋聞氧氣

9月9日...慢慢開始好...今日有返D精神...食得落野...

9月10日...胃口基本回復正常...有心情打機...THX +豪攞左部NDSL黎...

9月11日...好啦...好返好多啦...有心清打機吹水啦...

9月12日...一日比一日好...一朝早就照肺...打針個陣個護士幫我攞左左手枝針出黎...原來隻有手指咁長 = =" 又粗...插左係度幾日都唔知佢咁GE身材...(做手術個陣插的...)

9月13日...拆喉啦~!!!好野...不過 = ="拆喉個陣有段小插曲...
話說...醫生幫我拆喉後...拆左之後包傷口...包左之後...個醫生叫我起身行下...好...一用力...傷口有D氣噴出黎...個傷口同D膠紙一齊漲左...後尾重有D氣走出黎...(=.=" NIKE AIR!?)
然後個醫生同我包過個傷口...一拆到最低個層...佢叫我忍住度氣~!
好~!
佢一拆到最低個層...聽到身D氣噴出黎...(=口="發生咩事!?)
然後...一包返...就好似塞左個氣塞咁...唔再流氣...
然後...為安全設想...又去照肺...
冇事~~~(=口="鬆一口氣)...

9月14日...可以出院啦~!!!...我自由啦 (^口^)/
醫生寫左一個星期假比我...唔洗返學...放唔放埋佢好呢...=.=?
一返到屋企即卡由頭洗到腳...

9月15日...今日...冇野做...又未返得學住...係屋企上網...聽歌...打下機...




住院其間特別鳴謝:
啊媽...
姨媽...
啊姨...
叔公&叔波...
大姨丈&大姨媽...

紅茶...
J MAN...
+豪...
飛飛...
德德利...

三位醫生...
一直幫我打針&培到我入手術室個位護士...


祝自己&各位...
身體健康...

台長: Luis-24
人氣(160) | 回應(2)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 不分類

知己*
衰野!! 都叫您練多d ka la&quot.. 又唔練&quot.. 又叫我您出院黎接您&quot... 走左都唔話我知&quot.. 搞到哥日白行一趟&quot... 不過希望您快d好返la&quot.. 永遠離別E院la&quot... 長命白歲` >< &quotYeah!!!!!
2007-09-14 20:13:41
版主回應
成你貴言~! XD
2007-09-18 19:11:00
‵×*AnNA `
無事就好la...要多睇住自己先得ga...5好再有下次la...擔心ga...
2007-09-15 19:35:20
是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文