24h購物| | PChome| 登入
2003-07-12 01:37:35| 人氣11| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

狂人日記

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

要從什麼講起呢? .............
消失了幾天吧, 要回到家的時候, 才發現自己著魔一樣. 人依然走著, 喪與狂..白痴. 我一直都是一個不太懂遊戲, 不懂開心0既人. 全天候作戰狀態. 改不了..... 不過玩High 0左就停不下來. 停不下來是我累也好, 亦要弄些東西令自己keep住個mood. 開心過後那種冷的感覺, 好可怕.
當我以為好番0既事, 令我很驚訝的.... 不止是幻覺..是幻聽. 好可怕.. 怎會這樣相近0既聲音? 打牌0既時令我思緒從未如此混亂 (雖然平時也亂.....), 真的從沒試過. 思想好像被剪得零碎, 一想東西就似立即蒸發掉. 是我太累嗎? 還有其他? ......
好快要Take Exam, 這樣集中不到精神, 不說是Exam, 開學也有點問題. 顛0左幾日, 不是語無論次, 就係唔知自已要乜. 差d 響server 整到人發火咁滯. 去看醫生? 同佢講乜? 話我有思覺失調, 好唔好? 我唔係take 0左0野, 只係引唔住傻笑~ 搵水淋, 只怕自己喊到收唔到聲.
看過魯迅0既狂人日記...不惶多樣.

台長: 傻Q
人氣(11) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文