24h購物| | PChome| 登入
2004-02-22 06:37:00| 人氣13| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

還是單身好

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

我都知我衰...不顧一切地返香港, 跟住病埋, 兼將D midterm & assignment 堆積一齊...死得!

去San Diego 接林聖, 跟住去USC, 食飯,傾計,再同埋林君健身(sigh!~我差好遠)..發覺同林聖close左...Yeah! 超累!勁早睡...睡了十三小時, 感覺很幸福...

聽番閃令令第六個...完全有feel...寫底好! 但現在的我阿煩同李香蘭兩個都不要...少爺占好野!

Irene, 你講得好,"兩年之後番香港又係一條好漢"...還有多謝你所講ge說話, 以前我還以為自己好識體恤人, 其實最自私ge係我...以後我要學懂付出...

Pearln, 我有幫到你? 其實大排檔知ng知他自己叫大排檔?

請問留了言的傑傑跟ICQ裏的傑傑是同一人嗎? 你很清楚, 了解我...但你是誰? 可以告訴我嗎?

台長:
人氣(13) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文