24h購物| | PChome| 登入
2002-04-24 21:04:34| 人氣42| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

FSF

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台


近來覺得自己變左好多..
無論邊方面,我都有變..
變得最多係我既性格,
我好似變得自私左,同冇以前咁開心..
好多野都放係心裡面,都唔知同邊個講好,我覺得咁樣我好辛苦.
雖然今年真係識左好多人,
但都失去左好多好朋友.
從小玩到大既,現在好多變得陌生,有幾個種變左唔識咁.唉....
今年我覺得識左幾個高二既可以做的我家姐既frd..最開心係識到佢地幾個.
因佢地都好鐘意kuby(我).
而kuby 就當然都好好鐘意佢地la~
但係有一個就...唔知點講好.
我le幾排覺得佢變左..
佢好似唔同左.無左初初識佢個種feel.
我開始變得陌生.我好唔想le樣野發生.
種之一句講哂.我係好想FsF 既..
但唔知可唔可以LE...
今年我可能係PC又小左幾個朋友..
因佢地可能要走LA~~真係唔想分開.
HOPE 我地到大個都係好好既FRD~!
有一個今年9月又要走la.一走走6年..
6年話多唔多.話小都唔小..
唉..我同佢識左半年都冇..
但係kuby都認為佢係我個good frd la..
so kuby 一定會去送佢機..
到個時我唔知會唔會cry le????> 到到明年..高二升高三..畢業班一定好多野做,我又升初三..時間又會好緊..
之後佢地又走la~~呀...help 我呀..
我越打越唔開心..我真係好唔想d 時間過得咁快呀!!!!!!!!!!!!
Riko:一句講哂..kuby 最like佢..
初初kuby 以為佢好難相處..
原來佢都係個"傻婆"..and 佢係
kuby 改得最多花名既人..hha
Hebie:haha佢係riko個老婆..又係我個
女朋友仔呀..但我成日哈佢..
哈完之後佢一定話"話比riko 知"
佢都係一個"傻人"
Rain:佢呀..真係好大過既.都好錫谷比既....種有佢好似model既..haha 佢有個好愛佢既老 婆..但佢唔認人係佢老婆.衰衰
Bel:佢好cute既係以前既事lu
now 大過左..佢好愛佢老老既..
Kinnie: 佢就走la,唔想佢走..
第一次同佢睇戲就cry la..
真係攪笑..成日話要減肥~
小心d~!!
Yuki:天生暴力狂..成日打我..痴左線.
正一大笑姑婆..但唔會嫁唔出..
因人地有佢個......keke
Vicki:痴線既佢..白到咩咁..
成隻ghost ,but好多人追..
but佢忠+不異.連我都冇行.
Sin:正一垃圾筒...and 波仔..食物就係
佢一切.
cC:大象..成日比我打..哈哈
佢呀忠C不異既..BUT我對佢無興趣.
Mandy:無野講..傻傻地..傻到連我都
唔知點講佢..公主一名.
Joey:佢呀..變得最大.正係要豪豪.
唔要kuby lu~~~wuwu~~
電左hair..成日問我"怪唔怪呀??"
奶媽晶:keke~~cut左hair..攪笑
都係成日比我哈既人.
種有好好好好好好多既人...
都係kuby d frd..但我真係寫唔到咁多.
so 打住幾個..遲d又打落去!!!
FsF!!~~~




台長: 谷比~Qoo
人氣(42) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 社會萬象(時事、政論、公益、八卦、社會、宗教、超自然)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文