24h購物| | PChome| 登入
2002-02-19 23:30:06| 人氣14| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

~香港一日遊~

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

今日去香港呀~
累死呀~但係好開心wor~
話哂今次都算係自己同朋友去呀ma~
唔識點去個d商店呀~問人lor~haha
我覺得幾好玩呀,雖則有dd"魚魚"地~但都過左la係唔係先~~keke~!
^~^種有樣野種"魚"呀~係咩le!@?
咁我去增值(八達通)wor,咁le...
等左好鬼耐張card都未彈出黎wor~後面又有人la~點知...要按鈕先會彈番出黎,咁後面個個野見唔對路就話:[要按鈕既~]之後我就:[下~]..keke."超魚"呀
咁我個frd見到咪笑我lor~...
我就話..:[人唔撞板唔大既~!keke]
今日真係行左好多地方呀..累累累~
鬼咁早起身~...之後去到旺角"易牙xx"
食野wor~叫左碗"魚丸米"wor..
點知...米就冇問題.
個d 魚丸呀..嘩...幾濟呀..
死死氣咁就食哂佢la~.其實唔係真係食哂既..keke~有陰謀既~!
點都飽死呀~~~成日可以唔食野...
.......今日終於明人地話"唔洗個野既時候,就偏偏見到;要個樣野個陣就搵極都搵唔到!"
keke~因今日我就係咁la~
好累呀真係.....講住咁多先~
bye~!!

台長: 谷比~Qoo
人氣(14) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 社會萬象(時事、政論、公益、八卦、社會、宗教、超自然)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文