24h購物| | PChome| 登入
2006-02-03 19:00:58| 人氣60| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

無理取鬧

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

岩岩沖緊涼戈時...聽到門聲響...

原來係我爸媽返左黎..但無帶key...

入唔到門...跟住我就"拿拿林"沖完佢..開門俾佢地la...

佢地入到黎仲要鬧我..話我做乜唔早d沖..

點解唔可以開左門俾佢地先..再沖...

又話明知佢地去拱北...就應該早d沖a ma...

唉...沖個涼都要俾人鬧...

六點幾沖..算早ga la...

鬼知佢地會無帶key咩...

成日叫人地要帶...自己又唔帶...

返黎仲要鬧人....

好嬲a...大哂咩而家...

我第一次沖涼沖得咁快ja...

台長: 迷失的女孩
人氣(60) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文