24h購物| | PChome| 登入
2005-05-07 13:19:14| 人氣54| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

==脂肪測試==

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

尋日上完language..之後..就傾左一陣drama.

跟住就同iris,pinky,chris,cyrus去左行街

去左sasa買洗甲水...但係都唔知咩洗甲水黎ga....用完d手指甲好粗糙a

跟住又買左一枝..粉紅色ge指甲油..點知

搽左..無乜色..ha...算la...八蚊雞..無左..

跟住就跟chris..同pinky去左國華..佢地間公司戈度....

做脂肪測試..都幾好...脂肪比率都唔係好高..係一般水平lo..

同良好仲差d...估唔到我真係少過pinky a...佢d..脂肪比率高過我..

而且仲俾我知道....ha...原來佢輕過我...兩磅幾ja...

cyrus...話...我戈兩磅幾係...重係...大家明ga la...

haha..真係俾佢笑死..

我仲要減多幾磅先達理想磅數a

kelvin..話叫我食少d..鹹同辣ge野..同食得清淡d..就ok ga la..

台長: 迷失的女孩
人氣(54) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文