24h購物| | PChome| 登入
2007-11-19 09:39:53| 人氣25| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

心聲

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

做任何野之前...落任何決定之前..我都會做足充分既準備..或者打定最壞既打算...再自己打做成...一鼓作氣...就好似清兵心口掛住個勇字一樣..望住終點一直跑去....

近日突然有種咁既感覺...擔心自己一直都對自己期望過高...到頭黎原來自己根本不是那麼一回事....一種咁既感覺重重咁包圍著自己...連最愛去既地方..圖書館也提不起走進去....我真的受這件事影響到嗎?還是因為其他原因令自己完全心不在焉?

3件事令自己心煩意亂....

去取裙....點知做到一塌胡塗...而且那個人還一點歉意都沒有....仲處處反駁不是她的錯..那難道是我的錯嗎...我個時真係想喊出黎...因為我覺得我怕...趕不及著...我準備左咁耐..心理上有咁多準備..做唔成姊妹..我已經可以送自己上斷頭台.超級內疚...而且仲搞到唔清唔楚...我真係好委屈覺得...唔通真係我的錯嗎...面對住佢咁既語氣..我平時份人都係隨和啦....我都會咁谷氣...我話..我真係好嬲...好嬲..你即使退錢比我...都根本唔係個回事....

自己做足晒...但每每有意外.....想問....我可以怎樣?我應該妥協...我應該發脾氣嗎?我只有去嬲自己.....

記得同個姊妹講起...有時其實都好羨慕你地有機會嘈交.....如果連嘈交既機會都無...唔出聲...選擇沉默離開...你完全唔知佢心裡諗咩...會覺得好陌生...覺得自己好無用....連交流既機會都無....打後既談何容易....

=================================================


不斷的摸索自己
企圖改變一些嘆息
我不斷的問自己
我不斷的想
不斷的在找尋

台長: 貴燕

您可能對以下文章有興趣

人氣(25) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 不分類

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文