24h購物| | PChome| 登入
2005-11-29 11:11:23| 人氣25| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

補影畢業相

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

Thursday, November 24, 2005

今日約o左幾個朋友補影畢業相

約會從日到夜..口豐富

先是返City同Mandy影

佢男朋友仔都有o黎陪住佢

兩口子好sweet-sweet咁..羨殺旁人

本來仲約o左謙的

我都知佢今日要上堂

不過係佢自己話只要我到時call佢

就會出o黎同我影完再上堂

點知到最後..佢用上緊堂o黎做藉口推我

一d說服力都無lor..無風度

同春虫虫影o左陣之後就出旺仔食lunch

食元氣仔..好味!!! 但d質素比rush-hour差d

Ruby同佢男朋友仔都落旺仔食dinner

於是o係旺仔MTR同佢o地影o左幾張相..搞笑

之後我再同Nick & Kelvin (Nick個fd,我唔識的)一齊dinner

個豬頭Nick遲大到喎..要我同Kelvin會合o左先

然後去餐廳攞定位等佢..衰呀佢一.一"

同Kelvin會合o左之後就去Pizza Hut等豬頭Nick

一坐低豬頭Nick就發揮佢o既爛gap本領

連侍應都玩一餐..真俾佢激死..

今餐由豬頭Nick請客..因為佢遲大到!!!

之後去o左個公園仔影相

豬頭Nick & Kelvin影埋d騎呢相..搞笑

今日真係好充實

台長: 蔚藍
人氣(25) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文