24h購物| | PChome| 登入
2005-10-19 01:42:11| 人氣60| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

南非第一日

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

早早起來回到t記, 發覺早上連同我和老細在內, 亦只得四人當值. 現在人手少了, 卻同時要應付24小時新聞台及無線新聞, 加上時近年尾, 又是製作大事回顧的時間, 實在為同事們不值. 人工雞碎咁多又不受重視.

話回今日, 得兩個人執帶, 結果執到差唔多十點先買早餐食, 然後過車仔呢個工作自然落左o係我身上. 由於神六歸航, 尋日故仔特別多, 再加上尋日server曾經down左, 有唔少落左帶, o係電腦搵唔到. 結果, 我整係過車仔都搞到點幾先完成. 仲俾老細話我做野慢. 當然, 佢都係講笑咁講.

幸而, 今日在星球的工作並不繁重, 每人只要負責一版. 更加好笑的是, 本來應在星期二見報的學界足球戰報, 因稿擠關係被安排在明天出街, 更巧合地落在我的手裡. 結果這場周日上演的喇沙拔萃大戰就由我來操刀了. 有否感情因素在內? 各位不妨看看版面. 嘿嘿.

台長: kobergkamp
人氣(60) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文