24h購物| | PChome| 登入
2005-07-31 02:28:19| 人氣28| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

忙碌的一天

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

29/7/2005 星期五

今朝好早起身,其實基本上都冇瞓過,全力去讀planning個科,實在太重要la,我總共瞓左3個鐘,好彩有咖啡的支持,之後溫到5點幾,便再訓覺了,瞓到6:30起身,約7:00出門口,8:00去到杏花邨的麥當勞,之後溫到9:15便行返去學校了,今天天色昏暗,不知是否代表今日冇運行呢!

終於去到試場la,打開份卷睇,part A 出左marketing research plan,promotional plan同埋出番之前上堂tutorial講過嘅,這50分應該會攞到1半的分數la,之後partb 出左bcg model成25分,之後出番之前測驗出過pest,基本上今次考試應該冇問題la,應能順利過關,看見江東父老la,考完的心惰鬆晒la,可以專心返工la,下午要返上水廣場個招騁會,今日發現個人流比昨日更少,可能下雨的關係少左人出街,而今日做的工作主要是幫手派報名表,我覺得派這些報名表勁似在水塘釣魚,要考驗我的耐性,有時每10個人才有一個收報名表,之後我們有個專業講座,請左個sales and marketing的專業人士來講talk,我覺得他麻麻地啦,冇咩eye contact,做呢行eye contact才最重要,而今日的招聘會6:00完結,之後我們幫手去清場,而我就首先送醫療輔助隊返歸,然後返上水廣場繼續幫手清場,到7:00,我們拿住的物資送番去大埔,而我就同YIN,CICI同MAGGIE返大埔,諗住好快攪掂,去到泰德樓門口,MAGGIE叫我首先上中心攞架車,當我上去攞完車後,便諗住去搭LIFT,點知門口要密碼,而我當然唔知LA,等左一陣便打電話叫一個上來先,而我剩係得MAGGIE電話,但咁岩她電話冇電找不到她,之後我自己想辦法推架車落地下,但最終自己唔係太識路都係上番3樓等她們,心情十分灰AR,之後CICI打電話來,唉..應該早D打俾我啦,到最彼摋完物資返中心,這時已是7點半LA,之前約左DICKY7點9,實遲到LA。

之後行路去太和火車站搭火車到沙田,去到已係8:30LA,去到火車站見到DICKY而差不多同一時間見到JORNNE喎,係未同jornne搭同一架車呢,但又見唔到她wor,見到jornne第1句問去完返來辛唔辛苦,之後當然問她攞手信啦,jornne走左後,便同dicky去大家樂食飯去傾司儀稿,咁岩我同dicky是做今次的司儀,當然要珍惜這次的機會la,而今次個司儀稿係點,當然唔會講出來啦,到時未知lor,你們一定十分期待我們份稿講d咩,你們放心啦,氣氛肯定非常好ar,唔使太緊張喎,dicky講得岩,既然你們交給我們做司儀,應該信任我們,不過始終是第一次做la,做得唔好你們要多多包淊ar,大約10點鍾便傾完返家了

之後同很多人傾電話,但已經是十分疲倦要訓覺la


to be continued....

台長: 不二周助
人氣(28) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 圖文創作(詩詞、散文、小說、懷舊、插畫)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文