24h購物| | PChome| 登入
2005-10-23 23:18:53| 人氣24| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

開心日..

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

本來今朝9點要打俾李少爺叫佢起身..不過我太眼訓喇..!!所以唔知醒..到左9點半點先起身..!打完俾佢..起身整野返church..!!今次係第一次俾家姐吹我叫我快d...攪到我頭都無梳就出門口!!
之後我地去左買早餐..去到輕鐵站見到一個扮型既kai子..佢真係好kai嫁..正中死mk仔..!!
教會完左..約左李生食飯..去到學校隔離既巴士站,行去吉之島....行到去..因為我地唔係好肚餓..所以兜左個圈,買左小小野食就走人lu..之後經市鎮公園行返去買ticket...之後再搭西鐵去李生屋企....因為佢練完波未沖涼..好鬼dirty..係留下見到佢daddy..!!佢爸爸好得意..上到去..佢媽媽同二家姐都係度..!!第一次咁樣=.=!..唔知點好...!!bb女好攪笑...又cut左毛..!!heehee!等完李生沖涼..整完野又出去lu...
睇戲好累...到左最後我都費是再浪費我既精神..塑性唔睇!!不過d音響真係好恐怖,又大聲..!!走個時,又見到佢二家姐同埋佢男朋友..!!!之後我地返屋企lu..!!!

聽日24號lu..11個月..!!呵呵~時間真係過得好快..!!
lee兩個都同李生一齊,開心開心..!!愛得更深了....

睇到某某日記..點解你地會趺左入個魔頭手中...!!
你知道嗎...我真的好討厭你..
我唔會再同你講一句野...除左有必要既時候....
真係多謝這個魔頭..
如果唔係..我而家都唔可以咁憎你...
憎你既情度有10個蘋果..
見你後面憎你前面..
請不要在我的視線範圍出現.....

台長: 嘉怡
人氣(24) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文