24h購物| | PChome| 登入
2005-08-21 23:24:08| 人氣18| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

累...

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

尋晚俾媽媽收左個電話,之後唔知點解又訓唔著,之後就聽到有電話震,初初幾為我電話,所以出去睇下,點知又唔係喎,搵左一論,原來係媽咪電話係度震.唔知點解嫁喎,唔怪得佢話LEE排聽到有電話震啦...
今日10點俾家姐叫醒左返church,一起身..隻腳.....痛呀!!之後就拿拿聲整野出門口.落左西鐵,差唔多遲,所以行得好快...行行下,我聽到有行得好快既腳步聲,原來偉昌係我後面,之後我地兩個就行得好快...當然,我地係無遲到啦...!!
今日我又同林峰坐喇!呵呵..今日堂細佬都有返church,小朋友本應係好得意既,不過嫲煩既小朋友都幾討厭,係我地等緊媽咪開會個時,死人頭有路唔行,係要行人緊個條,要我縮黎縮去隻腳,係我累同埋腳痛既情況下,真係唔多鐘意lee個小朋友...
今日無食早餐所以好肚餓,點知食lunch個時,媽咪淨係叫兩個餐,唔通自己好飽就=人地都好飽...5個人食兩個餐!!可能太累啦,所以好忟呀....!!!!!!!食完,媽媽同家姐都返左church,阿bee同細佬去fishing,而我就返屋企sleeping!
幾經辛苦返到屋企,唸住訓半個鐘,一訓就訓左個幾鐘,之後就玩左陣電腦,總括一日係屋企就係""悶""呀!!!到左媽媽家姐返黎,都係悶!!原來今日叔叔佢地上黎食飯...不過佢地差唔多8點先到..餓死人呀!!!佢地黎到,到到走左,我都無點出過聲,sor呀!!太累啦我~~!
佢地走曬就沖涼整野,哈~~估唔到聰哥會問我讀書d野喎!!聽你講,你真係想升上去,咁你就要努力喇~~記住有咩唔明就問我啦~文科我都仲答到你既!!記住唔會得個講字呀!話一日拎一鐘出黎真係唔難,但到左做就唔同嫁啦~

講完又唔做,咁講黎做咩呢?如果嘜都要人講先做,咁仲有咩意思呢?right?我講出黎only for answer your question,唔要要你做呀!!因為夜晚傾唔傾都無所謂啦,有野講咪傾囉!如果只係for應酬我..!!that唔用了....哈...發覺你真的不在意對我說的每一句說話..............那我應該怎樣?x10000000..........

台長: 嘉怡
人氣(18) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文