24h購物| | PChome| 登入
2005-08-15 10:48:39| 人氣7| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

太空之旅...

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

之後打個d日記唔知點解次次都無左一忽...所以我已經delete左個d啦~~~~

今日7點1俾個傻佬嘈醒左,傻嫁佢,尋晚講左今日7點起身食早餐,如果起唔到身就艋,點知佢打俾我個時已經上左車,之後我都起身lu,身時個時,媽媽仲未起身,當我刷完牙,媽媽就起身lu.
之後整好曬野,就出門口lu,行到出去,見到個光頭仔...之後就搭輕鐵去屯門站,搭車個時,原來李潤培尋晚無訓過覺...太過份喇~!!!去到屯門站就搭西鐵出元朗食早餐lu,最衰我要做校服,如果唔係可以一齊返屯門嫁...食完早餐,我返church,佢返屋企lu...今日姑丈講道呀!!我記得佢上次返黎講道唔係好知佢講嘜,今次又幾好聽喎!!完左早堂,媽咪家姐就同我去做校服...個個人傻嫁,全部都度到好長呀!!!做完又去食早餐...好飽!!!食完初初唸住返屋企訓一陣嫁,不過同完佢地上教會又差唔多11點,訓唔到好多,所以最後都無返到屋企,聽第二堂道,眼訓到我傻呀!!
12點4完左,之後又勁同d bb玩呀!!好鬼得意呀!玩左一陣,落去食飯,食完飯返church,之後就搭車去太空館lu,今次係俾媽媽先斬後奏,幫我地報曬名,唔去唔得,攪到我無得練波,不過見到佢咁開心,唔練一次波又有咩所謂呢!
出到去,首先係睇野,到左3點10睇鯊魚島,入到去坐係度實在太舒服啦,所以睇左陣,我就訓左lu...真係好累呀!!!!!睇完本來差唔多走得嫁啦,不過阿bee又話想過無印買野,之後我,阿bee同埋媽媽就無跟車返,家姐自己一個返去先.
買完野,我地搭k16就換西鐵返屋企,係siu hong見到家姐,之後一齊返屋企.
返到良景,我地去家興買完公仔麵就返屋企lu,無錯,今日既晚餐係食公仔麵,媽媽好耐無食過公仔麵喇.....
今晚有得睇春日呀!!!!!

台長: 嘉怡
人氣(7) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文