24h購物| | PChome| 登入
2004-03-25 18:22:31| 人氣61| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

mid-term中....

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

今日係星期四啦~ 咁快又星期四啦 聽日唔使返學~ 哈哈 但係又要溫書 唉 星期六要mid-term 希望我識啦 因為ms已經死左啦 仲要係死得好慘 之後個幾個禮拜都要mid-term 唔知compensation使唔使mid-term呢 不過我諗都要架啦因為miss唔會咁便宜我地 哈哈 好彩今日有阿明教我做啫 如果唔係實比miss鬧死 因為我星期六無上堂 死啦 我發覺econ好似有d難呀 好似溫極都係差唔多咁既 唉 5月又要考試啦 至憎就係考試架啦 又要辛辛苦苦咁study啦
聽日要去補習呀 其實我都已經補左3堂 都幾辛苦架 對住班細路仔又唔可以成日都鬧佢地更加唔可以打啦 所以喉糖係必備既野 不過其實都開心既 因為細路仔有時都幾得意架 你讚下佢佢又好開心 好單純架佢地 所以我都好仲意佢地 班入面呀有個我係最仲意 佢叫做呂樂~係咪好得意呢佢個名 佢真係好得意架 所以我好錫佢架 不過有陣時唔肯做功課就唔得意啦~哈哈 不過班入面又有一個好蠢既學生 教極佢都係唔識 都唔知點解既~ 佢可以連copybook都抄錯曬 唉
p.s.仲諗住星期日有得去行山添 唉 落雨破壞曬我大計添~

台長: 蓉蓉
人氣(61) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 男女話題(愛情、男女、交友)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文