24h購物| | PChome| 登入
2004-01-10 20:15:42| 人氣44| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

Exco gathering----遊船河

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

hehe 琴日係第一次同返同自己年紀咁上下既人去遊船河....好high呀~~~
都好內冇玩過喇..以前成日去danny叔架船度遊船河~d 大人玩得比我地10倍high..完全feel倒佢地係度享受人生..今次輪都輪到我喇~~

約好左成班x"mas exco係尖咀上船,跟住就出發lu..可惜既係完全冇諗過竟然會返到屋企附近既地方遊船河.....><搞到變左一個導遊咁guide住d團友...很白痴啊!
係架船度歷時8 個鐘....活動都叫做okay.最鐘意都係臨尾大家既真情對話啦~對大家既了解又再加深左喇~gd~~~老實講真係好想我地呢一班來自不同完校既朋友們可以keep住contact,有野一齊玩哩~琴日成日既高潮位莫過於我地最後成班扮自由行係咁係尖咀名店門口搵人幫我地揸機影相....超爆笑呀~仲要連鬼佬都唔放過...我都唔明點解行一條廣東道都可以行成半個幾鐘都未行完...:p..多謝星如做今次既organizer~植植下次小心d 喇~

其實琴日睇落大家都好似好攰咁,可能大家都有不同既事情busy緊...不過一講到玩個個都係玩到勁癲咁...癲到有d 驚....

返到屋企check 左gpa...今個sem 係進步左既..不過相比起其他人,自己好似出力未夠咁...老實講今次exam 係有d 慚愧...因為我知自己都未盡力...唔得喇...下個sem要再俾d 心機讀好書先得喇~我&你要一齊努力先得~

計落原來都就泥成個禮拜冇見過你....諗起原來之前你既耐力都真係好強..依家我耐力真差到爆喇...失敬失敬~~~


台長: kitying
人氣(44) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文