24h購物| | PChome| 登入
2004-12-06 14:09:41| 人氣44| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

張衛健劇集收視橫掃廣州

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

無線今晚首播劇集《功夫足球》,昨日特別在廣播城舉行一場足球比賽作宣傳,張衛健與容祖兒未有落場比賽,只由吳浩康、吳文忻、梁俊一、林曉峰等組成「功夫足球隊」同一班足球小將組成「小飛俠足球隊」對壘。
結果,「功夫足球隊」慘食光蛋輸三球,非常之失威,令在旁觀戰的健仔也覺無眼睇,而在輸波之餘,文忻更因著錯鞋,跣腳擦損膝頭,她表示:「因為起初以為喺草地比賽,咪著對釘鞋去。」
張衛健對新劇收視信心十足,他表示,此劇已在廣州電視台播出,且反應理想,而最令他開心的是廣州電視台頭三個高收視劇集都是由他主演,《功夫足球》更是未播完已佔第三位。另外,健仔明年就會約滿M8,他說:「我會趁呢段休息時間傾吓新合約。(會唔會同女友去旅行?)會,趁馬爾代夫未陸沉時去,我媽咪又鍾意去咪一齊去。」
搬屋與母同住
最近健仔忙於搬屋,問他是否準備結婚時,健仔即說:「唔係,我喺新界住咗多年,拍戲已經日日都喺荒山野嶺,唔想成世都做野人,咪搬出市區,我本來就獨居,依家會同媽咪住,我都要重新適應做番個仔。」不過,健仔就好「黑仔」,他買的一套梳化竟進不了寓所的電梯,他說:「我住68樓,我諗過若畀一百蚊人搬一層,但搬運費都成七千蚊,但套梳化只係九千蚊,所以都係畀咗細佬,自己買過套。」

台長: KKK
人氣(44) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 社會萬象(時事、政論、公益、八卦、社會、宗教、超自然)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文