24h購物| | PChome| 登入
2004-08-13 21:08:37| 人氣53| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

張衛健靠惡治原島大地

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

當 大 反 斗 星 遇 上 小 反 斗 星 , 後 果 究 竟 會 怎 樣 ? 答 案 可 以 在 張 衛 健 與 原 島 大 地 身 上 尋 得 , 兩 人 在 電 視 劇 《 伙 頭 智 多 星 》 合 作 , 飾 演 老 師 的 張 衛 健 , 為 教 好 劇 中 飾 演 學 生 「 陳 永 仁 」 的 原 島 大 地 , 為 琑 對 方 進 食 , 不 惜 出 盡 法 寶 , 軟 硬 兼 施 , 又 鬧 又 讚 , 才 能 令 他 乖 乖 聽 話 進 食 。

現 實 中 , 張 衛 健 遇 上 「 反 斗 」 之 名 威 震 劇 組 的 原 島 大 地 , 一 樣 要 軟 功 硬 功 出 齊 , 起 初 健 仔 用 言 語 嚇 原 島 大 地 , 笑 說 若 對 方 不 乖 巧 的 話 , 便 將 大 地 塞 入 雪 櫃 凍 足 一 晚 , 怎 料 , 原 島 大 地 竟 回 敬 一 句 : 「 好 鮋 , 呢 度 咁 熱 , 我 都 想 抖 下 涼 。 」 令 健 仔 哭 笑 不 得 。

細 時 一 樣 咁 活 躍
健 仔 眼 見 說 話 未 能 「 治 」 到 原 島 大 地 , 便 改 用 自 己 的 專 長 「 演 戲 」 來 嘗 試 , 趁 原 島 大 地 「 曳 曳 」 扭 紋 時 , 便 惡 形 惡 相 鬧 大 地 , 結 果 , 終 於 奏 效 , 成 功 制 服 了 精 力 過 盛 的 原 島 , 令 他 坐 定 定 完 成 戲 份 , 大 家 亦 可 準 時 收 工 。 與 原 島 大 地 大 戰 一 場 後 , 張 衛 健 被 問 到 感 受 如 何 ? 他 笑 言 : 「 其 實 睇 見 大 地 , 我 就 會 諗 番 起 以 前 鮋 自 己 , 我 細 個 鰟 陣 都 好 似 佢 咁 活 躍 鮁 , 同 佢 合 作 過 之 後 , 我 真 係 更 加 明 白 , 當 年 我 媽 咪 湊 我 幾 咁 辛 苦 , 母 愛 真 係 好 偉 大 。 」




台長: KKK
人氣(53) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 社會萬象(時事、政論、公益、八卦、社會、宗教、超自然)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文