24h購物| | PChome| 登入
2004-09-28 14:06:38| 人氣63| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

~CoOl AnD bEaUtY

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

星期一又要返學,一早7點起身,換晒衫,食埋個包先知今朝返9點半.唉..激鬼死..最慘係我仲比媽子鬧tim(coz我放左佢飛機...嘿嘿!!!)之後開左部電腦玩左成個鐘先返學~~~
今日又係例牌講蛋卷姐姐同春卷姐姐既事....
阿毛今日好勇既嘗試巴結蛋卷姐姐,之不過好可惜咁食檸檬,Tommy,Oscar,阿發同銓哥今日又係咁歎息...我就得淡笑...
算啦~~~你地都係食唔落呢兩件美點ga啦~~~
lunch出左市中心食飯...
上account堂又超悶woo,我勁打乞嚏...一定係我後面三位美女勁講我壞話啦!挨左3個幾鐘,即刻仆出去太子搵阿菜...但點知巴士勁多人...企左成個鐘先出到去...之後去左富盈食牛腩河...then去尖咀睇佢講個咩咩中秋show woooo

點知原來係搵老襯~~~唉~~~
但都好,可以睇到張美妮姐姐同食到美味既dessert都補返數啦~~~

返屋企果陣買左支vouka飲...正~~
返到home沖涼就訓了....

今日係中秋...但係是孤伶伶地過呢....

台長: ~傑傑~
人氣(63) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文