24h購物| | PChome| 登入
2002-05-29 21:00:18| 人氣264| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

送舊-準備篇

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

  一年一度既送舊又黎lu,為左表達我對佢既重視,我決定以五日既蘋果餐作見面禮。加上呢幾日既功課量,如果再瘦唔到落黎,睇黎我以後都唔使再減肥啦。今日已經踏入第二日,但係好驚冇辦法繼續撐落去呀,唔係因為冇恆心,而係D蘋果好似就黎畀我買到冇哂咁,剩返o個D咁貴,叫人點買得落手喎。

  都唔明架,明明台灣出咁多水果,自己本土仲可以買得咁貴。以前瘋狂咁外銷,將D食物運黎運去,為左賺錢而浪費咁多社會資源,自己D國民又食唔到;而家又話要搞本土特色,將D特產留返原產地,其他縣市既人想食的話,就要走到遠一遠,仲買到貴一貴,一樣食唔到。真係奇怪~

  好啦,唔講到咁遠,今年送舊地點係河景大飯店。點解po個地圖出黎?唔係因為我唔識路,只係我幾滿意自己畫既呢張BBS地圖,打左咁耐B,總算有D功力呀,haha~

  不過,連續兩日送舊,真係好恐佈呀,有冇好心人可以話我知,邊度有又平又好食既蘋果呀?

PS. 而家唔止驚肥,聽日D要交既15頁功課,寫得兩頁,真係冇鬼用架。有冇人再做下好心,今晚一個鐘頭call我一次就好啦。(應該係呢兩晚都要至岩><)

台長: ~KitKit~
人氣(264) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文