24h購物| | PChome| 登入
2002-06-22 18:28:41| 人氣125| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

分享喜悅

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

  話左尋晚揭曉既好消息,由於考試同返左工,而且又睇左好好笑既電影之後,太[支力]就訓左。但係呢個消息就在太令人振奮,所以今日始終要講下。

  我所指既振奮,唔係話玩完之後好high,而係有精神一振,充滿動力o個種。點解?雖然星期五巴西贏波,但係係意料中事,所以唔係。考試考得好?相反,一個星期六科,全部都係得期末考既科目,即係一次考一學期,呢兩日仲四科,都唔知自己溫左D乜,考試寫到手起哂枕,不過係完全唔識既狀態下作野,過左尋日都可以話鬆一口氣,雖然下星期仲有,不過,對我黎講都算係解脫。但係,開心既都唔係呢樣。

  好啦好啦,開估啦~我搵到暑假實習啦,地點係台南既一間工程顧問公司。雖然舊年已經o係都發局實習過,不過就快畢業啦,都係o羅多D經驗好。本來打算去台啦,但係因為冇地方住,放棄左一個好機會,真係超心痛呀,所以雖然今次屬無酬性質、圖書館份partime又唔返得、仲朝八晚五(E,缺點越黎越多ge :p),但係係自己努力爭取先有既機會,同埋呢間公司主要係做都市土地開發,比台中既非都市土地開發更理想,所以好好開心呀。

  見呢個夏天咁充實(仲要去學車嘛),咁...就改下版既introduction,叫...「活力充足迎夏日」。hee...會唔會有D leung呢?:P haa...不過可愛既夏天終於黎啦~

PS.今次搵到實習,真係多謝哂王伯(教授黎架)、助教、顧問公司既僑生學長,最重要係鼓勵我去爭取機會的~你,我會努力架啦。^^

台長: ~KitKit~
人氣(125) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文