24h購物| | PChome| 登入
2007-12-06 00:52:06| 人氣21| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

第857日 任務失敗了!!

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

今朝9點起身...
搞掂晒食埋藥就返學la...
上UE堂好留心...
陪張瑋佢地落左去買野食,之後就返黎上acc...
又好留心咁做acc la...
放左學就返屋企la...
返到屋企樓下買麵包返屋企食...
食完睇多陣黃子華就出去練波la...
今日有幾個隊友放左我飛機...又唔夠人分兩隊鬥波~
最後同荃官班細路鬥波...
佢地走左,我地就無聊咁射波...
老婆黎左搵我,踢多陣就同老婆走lu...
去左吉野家食飯,食完就返老婆屋企...
進行一個神聖既任務,點知搞整都係唔成功...
而且部腦好狗!!佢hand左,我禁唔停到佢...
但係佢照倒數60秒,之後就重新開機la...
搵又搵到佢個程式,照住網上方法都唔得...唉!!
我搞左3個幾鐘,感謝張瑋幫我手...
最後都要失敗告終,等老婆既爸爸聽日洗機la...
諗住同老婆沖涼,但係搞電腦都無時間,睇埋勁歌就走lu...
返到屋企就沖涼,沖完就食藥la...
打埋日記就訓教教豬lu...

台長: kit
人氣(21) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 不分類

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文