24h購物| | PChome| 登入
2003-05-19 19:22:45| 人氣8| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

~FRIENDSHIP FOREVER~

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

今日突然收到遠方一個朋友的message~
感覺很窩心,因為原來他並沒有忘記我們這一班好朋友~
他的message 令我想到很多很多的回憶~
一齊在校園聊天,一齊玩"摔角",一齊去桃園賭錢,一齊去打cs~haha~好開心好開心~
真的,這一段日子真的很開心
我地一齊的旅行~每一次都係未出發先興奮~
結業之後的"六福村旅行團"~嘩~七個人好高興咁去玩~背住包包就出發
呢次既旅行真係好好好開心~~~haha~
係新竹搵酒店,係六福村玩到傻左,浸澄泉又玩到shot 左~
NT2000既旅行真係超值~當然要多謝我地既功臣~志嘉la~
之後既港澳交流團都好開心,
香港行~得到展揚既熱情款待~好開心~一班人周圍咁行周圍咁玩~B 仔涼粉好好食ar~
個個都咁爛睹~係志嘉屋企打牌~之後又係展揚度打牌打通頂~haha~好開心既香港之行
澳門行~一齊去食飯,一齊去葡京"見識",haha~上大陸食左餐勁既~
諗返真係好開心~
而家成班frd 都各散東西了~唔同的大學,唔同的地方~
每一個人都為自己既目標而努力~
唔知我地呢班個frd 幾時有機會再可以聚首一堂呢???
希望我地呢班frd 無論係台灣,香港,澳門,加拿大都好
我地幾忙都好~都要抽一d 既時間去想念下大家~
希望我地個個都會幸福快樂~
當大家見面既時候我地仍然會咁開心!

台長: 豆腐夫人
人氣(8) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 不分類
TOP
詳全文