24h購物| | PChome| 登入
2005-02-08 23:54:54| 人氣123| 回應0 | 下一篇

李克勤:我個名都錯真離譜

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

李克勤又名李克勸?最近推出的李克勤和容祖兒壓軸《拉闊音樂會》VCD、DVD宣傳海報上,至強的男女組合竟然寫尠「克勸×祖兒」,克勤變成寂寂無聞的克勸,如此搞笑的錯版,克勤得悉後也不禁開玩笑說:「我諗係唱片公司砼宣傳伎倆,特登硇!」

克勤昨日在電話中笑說:「真係好好笑,有冇搞錯,都幾離譜。」原來克勤已從歌迷口中得知此事,當時他第一個反應是:「唔好玩啦!」直至他看見海報才知道真的錯了,他笑說:「當笑話一則,惟有阿Q去諗。好彩我係唱畄十八年砼資深歌手,相信大家知碹個係我。」

印錯資料有先例

克勤可有就海報出錯一事向唱片公司興師問罪?他笑說:「就箧過年唔好意思。(咁公司有冇同你講?)公司冇一個人同我提過,咁多人都見到,剩係唱片公司見唔到,可能見到都唔敢講。」克勤更以「神奇」來揶揄唱片公司,他笑說:「印製宣傳海報要經過好多步驟,設計、審批、校對,再交畀印製廠,咁多人睇過,但都冇人發現喎,咁先神奇!」

據知今次唱片封套由容祖兒所屬的英皇唱片設計,但宣傳海報的設計和發行則由環球負責,其實過去環球發生過多次唱片錯版個案,例如克勤的《情情塔塔演唱會》CD,封面就印錯演唱會日期,另一張《愛不釋手》大碟,就印漏歌名,而黃貫中亦試過被改名做黃「貴」中。

克勤笑言開埠以來他是第一個歌手會親自校對歌詞,他笑說:「歌詞細微有錯都仲可以接受,但連我個名都搞錯真係離譜,希望下次唔好再搞錯。」

環球高層朱國禎對於海報上印錯名字,在電話中大表愕然說:「係咩!我冇睇過。」至於負責海報印製事宜的部門負責人,在截稿前仍未回覆。

台長: 希 柔 與 葉 子
人氣(123) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 偶像後援(藝人、後援會)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文