24h購物| | PChome| 登入
2004-12-08 19:00:15| 人氣46| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

頂...咩叫過分活潑先??

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

其實我地班個班主任人就真係冇咩ga...
除左太過堅持"哦"人為快樂之本為做人ge原則之外...
基本上都算5錯ge...
好似今日咁...我落課時諗住o係走廊度欣賞下仙中ge景色ja...
結果就俾佢"哦"左5分鐘...
查實原本5係"哦"我ga...我又衰八封走埋去聽...
搞到連我都"哦"埋...話我平時過分活潑wo...
頂...咩2c 先? 後生仔梗係活潑D ga la...係米先?
點知佢仲話:"睇你活得幾耐!!"
嘩...采采采...ar媽同我去算命...算命佬話我最短有78歲命ga...
真係佢ar...?之後仲話我平時專問埋晒D冇人問ge問題...
服左佢...有人問ge問題都俾人問左lo...我仲問黎做乜ja...?
梗係問D 冇人問而我又好想知ge問題先有用ga ma...
唉...真係5知好5好讚下佢風趣...

台長: ※ 繧~ ̄籽
人氣(46) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 彩虹同志(同志心情、資訊)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文