24h購物| | PChome| 登入
2004-07-05 17:51:54| 人氣25| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

補 打 日 記

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

7月2日  星期5
尋晚3點幾收到mabel個msg,話今晚去亞昌度打牌喎。今日都係返10點呀,我就梗係好準時返到去啦,mabel今日放假呀,朝早得我同yan,apple,12點stella都返埋黎lu,今日無乜rush喎,好悶下呀....亞match7點就放左工lu。夜晚又係多人叫home d,都無乜rush,亞hung本來出左黎幫手,之後都係入返去呀。9點幾,mabel都返左黎呀,剪左個頭,唔錯。原來delay左呀,佢返黎拎野食俾亞bear,整完個頭,哥哥都佢個fd都黎埋呀,坐左陣就走左去打機lu。搞掂晒d野,我同stella聽亞victor講返d經歷,差d俾佢嚇親呀,講講下,亞哥黎左,即刻去換3呀,走人啦。一路同佢行都無咩野講,好唔知點咁呀!!!

7月3日  星期6
尋晚12點幾訓左lu。今朝11點度起身,搞掂晒,同mummy佢地行出去,之後我11點8度返左去,諗住去換3果陣,又被個死人match同victor阻住晒,換完3出去開始做野,好rush呀,d人潮好耐都唔散呀,做死左我呀。下晝食野果陣,黃太個細妹拎左d馬豆糕同埋柴魚花生粥黎,d馬豆糕好好味,又唔甜喎,到mabel出去食果陣,都已經食晒lu,不過佢話芬姨請佢食雲吞喎。陳太仲話遲d請我食冰皮月餅,好野!!夜晚都好似唔太勁rush呀,我地10點幾就放左工,點知我地發現mabel今日做左14個鐘呀,唔知邊個係朝早7點幾幫佢in機。換完3之後,同mabel行左去許留山食糖水,食完落左x,又見到譚仲宇,打完行返屋企,送左佢返屋企,點知係佢樓下俾人折,嚇親我呀,返到屋企又傾電話,傾到成3點計先訓,聽朝都唔知識唔識醒呀。


7月4日
今朝都係成11點先起身,又係好快咁出門口。返到去,拎返對鞋就換3開工lu,今日勁多人買桶餐呀,d賓賓又講d唔鹹唔淡gei英文,好難聽呀。今日都
chris,wing佢地都返黎lu。今日gei人潮又唔算多喎,可能係因為多人開line啦,同埋落雨呀。夜晚就梗係忙死啦,果個男仔真係黎左等mabel呀,之後我,mabel同b wing又開3人會議,大家gei觀點一樣,yeah!mabel收工果陣好唔開心呀,又唔知做d咩可以令佢開心d。之後佢地去左食野,我自己一個返屋企,一路同哥哥傾電話先無咁驚ja,返到去,沖完涼食野,緊住睇『紅鞋兒』本書,都唔好睇gei。成2點,match打黎,傾到3點幾就訓lu。
聽日同後日放假呀!!!

台長: *kinglam[][]
人氣(25) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文