24h購物| | PChome| 登入
2005-08-27 21:20:08| 人氣15| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

學校登記.....

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

由25號戈日開始,我就開始為AIA做十日part-time勒,負責為我學校o既內地同香港學生做登記,直到今日係27號,已經做左兩日,發覺原來有好鬼死多同學都係BA,但係就連樣都未見過,都唔知係佢失蹤定係我無留意,而我亦發覺另一樣野,就係戈d所謂o既學生,其實有2-3個人都唔係窮到戈種要助學o既地步,d衫著得仲靚過我,咁點解我又無得比人助學呢???真係奇怪....
最開心o既就係以前係葡京做聖誕part-time識o既某個女仔,都係到一齊做,開心o既原因係因為我同我個fd都識佢,雖然上年part-time戈陣試過一齊,但係要編排partner,呢日同我個fd一齊,第日就同戈個女仔一齊,總之有幾日都唔同人,但係好似今次咁樣三個人一齊就未試過,做同一樣o既野,互串,一齊食飯,呢種感覺真係幾好......

台長: 米奇
人氣(15) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 工作甘苦(工作心得、創業、求職)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文