24h購物| | PChome| 登入
2004-05-15 01:27:00| 人氣15| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

14.5.2004

各位好!好耐冇新文章,事源一個"懶"字。我不得不承認我同"懶"字好有緣,考A-LEVEL時,"懶"令我同大學緣慳一面,"懶"亦令我做功課時唔到DEADLINE唔死去做,"懶"當然亦令我唔俾人話死仔包都唔寫我個日記。希望今個學期完咗,我可以同"懶"字講BYE BYE。

YEAR 2正式完結,餘下只有考試一環。係學期完結前兩個星期,我有如生活在煉獄中,這可以說是咎由自取。當然,"懶"係其中一個原因,而另外的就不想在此多說。

話說回來,我初寫日記嘅時候,內容應該包羅萬有,但到此為止都只係說說生活趣事,實在有違原意,所以我決定寫多啲其他嘢。其實我平時有好多嘢想寫,沖緊涼可以有IDEA,做緊功課又可以有IDEA,但係往往係落筆時又失憶。

嚟緊嘅日子,我唔會俾自己再失憶,我要寫我所想!第一樣我想寫嘅就係我屋企,我會講吓我阿爸,阿媽同細路等等,下次再寫,BYE!

台長: KicK...
人氣(15) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文