24h購物| | PChome| 登入
2004-03-21 01:54:07| 人氣92| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

Graceful Days...Contradictory Days...

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

20.3.2004

哇…屌!真係忍唔住要爆粗,隔鰦成個月先再寫№,我自己都睇唔過眼。呢期都發生鰦好多№,有開心亦有唔開心鮋,情緒都隨之而上上落落,SO FUCKING CONTRADICTORY!

上個星期二,我第一次同我班同學去打波,好玩!好玩係因為估唔到佢地打得咁好,同時亦都搵到一樣共同活動,以後唔洗淨係篤波,打機同唱K啦。不過今次打波就"拗柴",右腳好痛呀。

星期三:今日個心都痛痛地,因為知道咩事,終於真相大白!不過我同自己講鰦句說話,我話:「算啦!好似"拗柴"咁,呢種事又唔係第一次,過兩日就唔會痛鮁啦!」雖然我識得咁樣安慰自己,不過有冇咁易開心番呀?!

星期四:依然仲有少少痛(BOTH身&心),BUT已經好鰦好多啦!今晚約鰦E.S去食DIN,所以之前要搵地方"HEA",終於搵鰦阿RAY,去鰦佢屋企樓下傾計。RAY住係黃埔花園,有個好靚鮋海旁,真係好舒服(多謝阿RAY陪我,我呢一刻真係唔想拍拖,因為真係唔識同女仔溝通同唔想有個責任係度) 。到鰦夜晚,E.S人開始聚集,出席鮋人有我、阿冼、成、應棍,MAN同基。我地行鰦陣就去食韓燒,間№叫做新高麗,我覺得佢好過"壯陽苑",因為多№食同有抽氣系統,食完唔會成身有臭味,正!今晚好開心呀,因為基冇見好耐,所以我地就不斷講大話呃佢,佢又信先好笑喎(今晚我都唔知自己咩事,個大話GAME係我玩先,講完面不改容,不過要同成為大話主角鮋人講聲SORRY) !食完DIN,就當然冇咁快走,我地去鰦尖東海旁吹水同集體回憶,雖然次次回憶鮋事都係一樣,不過次次都會好開心咁完場。我地E.S人見面鮋時間越鈬越少啦,真係要多鱓聯繫呀,FRIENDSHIP FOREVER!
P.S. 今日於新花都夜總會門前艷遇,立志賺第一筆錢去見識見識。

星期五:睇牙,彭醫生都係講鰟句:「快鮁啦!好快拆得。」我心諗:「快你老味!次次都咁講…」今晚去鰦同RAY & 高翔飲№(THE MOOD IS SO FUCKING DOWN),我地傾鰦多№,清楚晒鮋感覺始終好鱓,WISH U GUYS LUCK AND HAPPY!真鮁,你地兩個同STEVEN都係我好好好朋友。

星期六:"HEA"足全日,書都未溫反而走去打日記。(下星期就考MID-TERM,WISH ALL MY FRIENDS 考得好好,加油呀!)

P.S MAN同ALEX都有日記,推一推先!

MAN:
http://mypaper.pchome.com.tw/news/esman
ALEX:
http://www.xanga.com/home.aspx?user=evilboytam

台長: KicK...
人氣(92) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文