24h購物| | PChome| 登入
2003-05-21 23:07:34| 人氣18| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

絕對認真

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

今日係一個好朋友o既生日,所以一朝早就出左去揀禮物,唔知點解今次好快就揀到,希望佢o係星期日行山時用得著啦...而自己也花了數百元買了一雙波鞋慰勞下自己~
俾完份禮物給友人後,我便去覓食了~之後還逛了好幾個地方,去到HMV時,聽了一首很好聽的歌,當時並唔知係乜歌名,邊個人唱,剩係識啍幾句...
而下午四點零,球友約了我踼球,出發之前,我要求自己踼前鋒的話就一定要有士哥,做龍門的話就要不失球...最後我也替球隊入了第一球,下半場由於冇左後衛,只好客串下,但自己成日都走得好前,結果也輸了好幾球...始終我覺得自己踼球有少少由很久以前的defensive變成現在的aggressive了…
印象中我冇一場比賽認真過今日的,但耐何身體應付不了,下半場末段已經累得不想跑了,想認真下都負擔不起,雖然最終都輸了比賽,但是我覺得今日的比賽是咁耐以來最好,我滿意自己上半場的態度,我滿意整隊打出果種鬥心出來,要追平的決心,印象中以往踼人造草,己隊好像沒有試過追平...
回到家後,當然下載了那首歌曲,一邊睡一睡,一邊聽著這歌~不過真係好鬼累...
要認真應付以後的日子,要認真的做每一年事,要認真的作出每一個決定,看來我還要多花功夫...
Plan o係六月搞o既中同聚,我真係唔知搞乜好,唔知有乜活動可以滿足曬全班二十幾個同學仔,害怕自己搞得太好,害怕不能令每個人都開開心心,始終都係冇乜信心...希望之後會有d頭緒啦…

台長: 榮哥
人氣(18) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文