24h購物| | PChome| 登入
2004-07-08 22:34:25| 人氣45| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

見工

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

7月5日下午接到第二個in鮋電話叫我即刻到學校,我諗:駛唔駛咁急呀!之後位小姐再約我另一個時間9:00a.m. ,嘩,有冇早d呀!我問:你間學校0係邊鮁?佢話:東涌。纒!由大埔去東涌,之前仲叫我立刻到tim,冇病呀小姐?!
究竟有冇睇清楚張resume鮁 address鰟欄我填Tai Po鮁!!!

7月6日一早總動員(包括爸爸、媽咪)向東涌出發。爸爸同媽咪老是擔心我人生路不熟,每考HKCEE、HKAL、LPAT、IELTS等都會同我一齊到試場,今次in學校都唔例外,佢懐企響校外等我、支持我……
in完後,校長叫我等夜晚second in,冇錯,係夜晚!爸爸同媽咪話鮋然鈬到東涌,不如遊纒Big Buddha、梅窩啦!唉,到9:05p.m. 先有得in,爸爸鮋提議也可以一試。穿著一身套裝、手提袋同高辳鞋遊大嶼山feel到自己好似free walker咁……
終於到12:20 noon,接到電話話second in 鮋地點唔再係東涌而係銅鑼灣,Oh my God!爸爸話唔緊要,去完梅窩搭船過中環,行陣Time Square時間好快過鎹!
行Time Square都好,畀我蹾到Kenzo專櫃,買鰦枝男人香水類spray,good!同爸媽行所謂名店:Leo、Brook Brothers、GayGianno等爸爸職業病發作,話人懐d 布料差、cutting差、隻色唔飱中國人膚色……好pro呀爸爸!佢唯一睇上眼係mook店d高辳鞋同手提袋。仲有時間,行埋底層 City Super,爸媽第一次去就好鐘意佢多品種喎,佢懐勁enjoy!我想:你懐睇纒d價錢就知!!!

in前最後一站:連卡佛,這是我家從前好境時常到鮋地方,記得以前新年前必到那裏買裙,爸爸好捨得鮁,成千元條童裝裙都買,可惜及後「家道中落」再冇閑情lu……

in完已經10:00p.m. ,死!第日又有另一間要in,死未?

台長: Kennes
人氣(45) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文