24h購物| | PChome| 登入
2004-05-07 18:16:08| 人氣1,418| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

BU interview

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

今日我interview BU。一早,我就起身洗頭,咁諗住吹直頭髮,唔好咁亂。跟著就是化妝,穿suit,最後就是係12:00pm出門口(其實2:00先in,不過要10分鐘前到達)。我差不多一點鐘就到了,剛到就收到angela的電話,佢鼓勵我加油,不要害怕,仲問我身處何方,haha,估唔到我一早就係BU,經常遲到的我竟然一早就到,不過都係一樣咁傻。

1:40,我上到去永隆商學大樓,見到一個男仔,佢apply year 2,讀緊HKU space business,佢cgpa有3.5wow,好勁,不過道不同不相為謀,一於唔理。但好奇怪隔離room有人無到,同埋多數year 2apply 我個科。

2:05,兩個examinars到,一男一女,四十多歲,首先係self introduction,之後佢就住我既introduction ask me question,要我表明立場,鍾意management 多D 定Econ多D,仲有我平時做咩多(我話返church,我細佬話我太誠實),諗住將來做咩(比人challenge),時事問題(又比人challenge),上個sem 讀過D咩(最差,鬼記得咩),最後問我有無問題,iask: why applied econ is not classified into social science but is counted in BBA subject,之後個lecturer 就笑笑口咁你推我答,我仲好傻咁reply econ 好mathematics,佢就問我鍾唔鍾意計數,我當然話yes la(好唔誠實),無幾耐就咁走0左,唔記得講Thank you,仲一路行一路講Byebye,所以......我一定要係未來一科improve my interview skills,做得好一點……雖然這科我都幾鍾意。


Cheers!!!

God Bless 小菇!!

下一站……Poly!!

p.s (我今日除了行得好似企鵝之外,臨走出bu campus開始覺得腳踝有點痛……那雙不算很高的高跟鞋……在作怪……嗚嗚)

台長: kelly=^.^=
人氣(1,418) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文