24h購物| | PChome| 登入
2008-04-25 20:50:38| 人氣53| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

說盡了心裡話

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

我中于講曬係我心裡面屈左咁耐GE野NA!

我唔係想聽到佢地會對我講咩,

我只係想比佢地知道我諗緊咩,

我喊得好勁,好勁,好似好暢快唔洗喱埋喊..

屋企唔係發生D咩事,

不過,由以前去信,變到E+就算口到話信,我都係唔信!

一直係屋企係最偏心我最鍚我GE老豆,

但係又係做一個係屋企傷得我最深,比我最多唔好回憶GE人,

好驚有1日返到屋企係有人嘈緊架,

好驚又有1日又聽到1D我好唔想聽GE野,

驚到好多時發GE惡夢,都係講左1句野,我嚇到醒左

夜晚訓之前,係到諗野,諗諗下個心好慌,又喊

積左太多年,我想比佢地知道我諗緊咩





佢想盡說話去安慰我,(佢第一次咁安慰我)

都企係我身邊,一直同我道歉,一邊輕輕地拍拍我背,

因為我喊到好似抖唔到氣咁,

我好希望佢今次GE道歉係真心

唔係想氹下我,

我已經過左20年唔開心GE時光,我唔想之後20年仲要咁,

其實,我咁憎我身邊有人賭錢,

係因為,我覺得,戈D人身邊關心佢GE人,

一定成日都擔驚受怕,受GE苦真係唔係人咁品

我喊完之後,講完之後,

舒服左好多好多好多好多..





可否讓家裡變成我最好的”避難所” ?

台長: KEICO*
人氣(53) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 不分類

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文