24h購物| | PChome| 登入
2009-03-15 16:04:22| 人氣315| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

Sream

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

The day your door is closed
The echoes fill your soul
It won’t say which way to go
Just trust your heart

To find what you’re here for
Open another door
But I’m not sure anymore
It’s just so hard

Voices in my head
Tell me they know best
Gotto keep me on the edge
They’re pushin’, pushin’, they’re pushin’

I know they’ve got a plan
With the balls in my hands
This time it’s man to man
I’m droppin’, fightin’ inside of (oh, that’s upside down)
I’m spinnin’ faster
What do I do now?
Without you

I don’t know where to go
What’s the right team?
I want my own thing
So bad I’m gonna scream!

I can’t choose
So confused
What’s it all mean?
I want my own dream
So bad I’m gonna scream!

I’m kicking down the walls
I gotta make them fall
Just break through them all
I’m pushin’, crushin’, upon a freight

To find myself
Me and no one else
Which way? I can’t tell
I’m searchin’, searchin’, can’t find a (no, man, I should turn)
I should to right or left is
It’s like nothing works
Without you

I don’t know where to go
What’s the right team?
I want my own thing
So bad I’m gonna scream!

I can’t choose
So confused
What’s it all mean?
I want my own dream
So bad I’m gonna scream!

Yeah
The clock’s running down
Hear the crowd gettin’ loud
I’m consumed by the sound
Is it her?
Is it love?
Can the music ever be enough?
Got to work it out
Got to work it out
You can do it
You can do it!

I don’t know where to go
What’s the right team?
I want my own thing
So bad I’m gonna scream!

I can’t choose
So confused
What’s it all mean?
I want my own dream
So bad I’m gonna scream!

I don’t know where to go
What’s the right team?
I want my own thing
I want my own thing

I can’t choose
So confused
What’s it all mean?
I want my own dream
So bad I’m gonna scream!

Oh!
Aahhh!








你的心扉緊掩
任過往回音充斥你的靈魂
它們不會指引你將去的方向
你只能相信自己

為了尋回最初的夢想
開啟另外一扇希望之門
但你似乎已不再確定
你覺得一切是如此艱難

數種聲音盤旋在我腦海裡
爭搶著將我引導到各異的道路
將我逼到了盡頭
它們推著我 不停地推著我

我知道他們在打什麼主意
虎視眈眈地盯著我手中的球
一對一的時候到了
我運著球 內心掙扎著(要逆轉)
飛快的旋轉著
我不知道現在我該怎麼做?
因為沒有你

我不知道該往何處去
哪一支隊伍是我的歸屬
我想要自己掌控
我受不了 我要大叫!

我別無選擇
感到困頓
這一切又有什麼意義?
我要掌握我的夢想
我受不了 我要大叫!

奮力的踢著阻擋在前的牆
我要將它們一一擊破
一心只想穿越阻礙
我推著 撞擊著 試圖超越眼前這堵高牆

為了找回自我
心中最真實的我
該往哪走?我不知道
我尋找著 四處尋找 但我找不到(不,我想我應該轉彎)
我該選擇左或右?
一切都如此空虛無力
因為沒有你

Yeah
間不回頭的走
人群開始喧鬧
我對那聲響感到深深著迷
那是她嗎?
那就是愛嗎?
音樂是永不嫌多的吧?
上吧
上吧
你一定能做到
你一定能做到!

台長: ~芳芳宗~

您可能對以下文章有興趣

人氣(315) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 藝文活動(書評、展覽、舞蹈、表演) | 個人分類: 感覺... |
此分類下一篇:那個
此分類上一篇:lonely

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文